Časopis Marie Claire se spojil s největším výrobcem značkových slunečních brýlí a brýlových obrub, společností Safilo, a budou všem čtenářům Marie Claire společně předkládat nejnovější trendy v módě.

Brýle Dior, obroučky Gucci, Armani či Jimmy Choo jsou v editorialech nedílnou součástí každého outfitu a stejně jako třeba značkové boty nebo kabelka je vnímáme jako krásný módní doplněk, který hraje významnou roli a vyjadřuje styl každého nositele, který tak může dát najevo svoje osobité pojetí módy.

Tým časopisu Marie Claire se pro tuto spolupráci nechal inspirovat v předchozím úspěšném projektu, který stavěl všechny módní kombinace oblečení a outfity na základě značkové a designérské obuvi. Opěrným prvkem šatníku byly boty, od nichž se pak odvíjel celkový styl oblečení.

Princip sestavování oblečení v šatníku je i u značkových brýlí stejný: brýle jsou na člověku první věc, které si ostatní všimnou, vyjadřují osobitý styl nositele a zároveň je těžko pořídíte za cenu trička či módního svetříku.

Proto je důležité si oblečení přizpůsobovat brýlím, které jsou krásné, dobře vám sedí a nesou v sobě určitý ‚fashion statement‘, který bude odrážet i váš módní vkus. Dioptrické brýle a sluneční brýle se tak stanou základním elementem, který přináší inspiraci pro váš nový šatník.